Uslovi saradnje:
Mister Door nastoji da svaku stranke učini zadovoljnim. Stoga se trudimo da u potpunosti učinimo i više nego što obećamo. Obećavamo krajni rok izrade i montaže od 60 dana (drveni prozori 100 dana), a trudimo se da rok ne bude duži od 30 (50) dana. Takođe želimo da za slučan da se rok ipak probije ponudimo stranci da izabere između dve solucije:
1) U potpunosti vratimo uplaćeni avans
2) Ponudimo da se ipak sačeka montaža ili isporuka uz plaćanje samo 50% od vrednosti prvobitnog ugovora
Za vanstandardne porudžbine zadržavamo pravo da odredimo duže rokove, a o tome vas moramo unapred obavestiti. Za velike montaže ili montaže koje iziskuju posebnu vrstu montaže ili posebnu pripremu smo u obavezi da pre zakazivanja montaže zajedno proverimo da li su se stekli uslovi za izvođenje radova.
Prilikom poručivanja robe dužni smo da vas obavestimo da li robe koju poručujete trenutno imamo na stanju. Ukoliko trenutno nema predlažemo da izaberete adekvatnu zamenu ili sačekate da vama potrebna roba stigne na stanje. Kao proizvodnja koja u svom programu ima veliki izbor modela, dezena i vrsta materijala, može se desiti da prilikom porudžbine robe ima na stanju, a da do početka proizvodnje vaše porudžbine nestane baš to što ste trebovali. U tom slučaju, u obavezi smo da vam najkasnije 10 dana od porudžbine javimo (usmeno ili pismeno) i da zajedno sa vama dogovorimo da li želite ipak da sačekate da roba pristigne ili da promenimo porudžbinu. Takođe možete i odustati od porudžbine.
Da bismo što jednostavnije završili posao na obostrano zadovoljstvo, od stranaka tražimo da nam obezbede uslove za rad:
- obezbede osnovne uslove kao što su struja, svetlo. ..
- unapred pismeno obaveste komšije o planiranim radovima (isticanjem obaveštenja na ulazu u zgradu)
- Pomere nameštaj kako bi majstorima obezbedili pristup mestu montaže
- Označe i onemoguće fluktuaciju pešaka ispod otvora na kojima se vrše radovi ukoliko je to potrebno
- Onemoguće parkiranje vozila ispod otvora na kojima se vrše radovi, ili ukoliko su vozila već parkirana, dogovore sa vlasnicima njihovo pomeranje
- Ukoliko je ugovoreno, uklone stare zavese, prozore i ostalo
U suprotnom možemo dodatno naplatiti nedogovorene radove.
Majstori su u obavezi da vode računa o čistoći objekta, da se ne prlja ili da se sve zaprljano očisti nakon završenih radova, ali je ponekad nemoguće predvideti neželjene situacije zbog trošnosti zidova, maltera, fasada. U obavezi smo i da obezbedimo parket od neželjenog oštećivanja usled pada delova maltera, cigli i sl. prilikom demontaže i bušenja i cirkulacije majstora.
U slučaju da montaža ne može da se završi iz razloga koji nisu izazvani našom krivicom, ometanja kućnog reda, nemogućeg prilaza mestu montaže, parkiranih vozila ispod otvora na kojima se vrše radovi i sl. montažu ćemo morati da odložimo, a stranka će morati da plati bez obzira što montaža nije završena i da doplati novi izlazak na montažu po zvaničnom cenovniku koji se nalazi na sajtu
https://mrdoor.rs/cenovnik/Cenovnik%20Usluga.pdf
Ukoliko kupac nije obezbedio uslove za ugradnju ili nije preuzeo robu u roku od 90 dana od dana porudžbine, dužan je da plati bez obzira što roba nije preuzeta ili ugrađena. Roba će biti adekvatno skladištena. Ukoliko se roba ne preuzme u roku od 180 gana od dana ugovaranja, roba prelazi u trajno vlasništvo prodavca.
Poručena roba proizvodi se prema vašem zahtevu. Dimenzije boje, strane upravljanja i ostalo napravljena je prema vašim zahtevima. Stoga nismo u mogućnosri vratiti vam novac za slučaj da želite da odustanete ili želite naknadno da izvršite promene porudžbine.
U zajedničkom nam je interesu da sve reklamacije rešavamo u što kraćem roku
Detalji porudžbine:
Prilikom uzimanja mera, majstori su dužni da upozore na ograničenja u proizvodnji, ograničenja u montaži, predlože rešenja... Prilikom uzimanja mera ukoliko nije drugačije naglašeno, majstor je dužan da mere budu prema standardima (širina zavese treba da bude veća od otvora u zidu oko 10cm, zavesa mora da bude odvojena od poda, treba da se montira min 10cm iznad špaletne prozora, ne sme da se vuče po podu, montira se na plafon a ne na zid zbog nemogućnosti da se predvidi kuda prolaze strujni kablovi... (Osim ukoliko stranka zahteva drugačije, ali tom prilikom preuzima odgovornost za eventualno nastale probleme, Bušenje strujnog kabla…)
Kupac je saglasan sa izborom platna upisanim na radnom nalogu i saglasan je sa stranama upravljanja (na kojoj strani se nalazi mehanizam, lančić, kanap...)
Rešavanje reklamacije:
Ukoliko iz bilo kog razloga (nedostatka delova, neadekvatnog kvaliteta, pogrešnih dimenzija, pogrešno poručenih boja...) mi nismo u mogućnosti da kvalitetno završimo montažu.
Najljubaznije vas molimo da nam dozvolite da u što kraćem roku ispravimo nedostatke. Molimo vas da nam potpišete otpremnicu (ukoliko roba ostaje kod vas) i u napomeni napišete vaš komentar o tome šta je preostalo da se uradi.
U suprotnom dužni ste da platite ostatak kako bismo mogli da popunimo reklamacioni list. Reklamacioni list validan je isključivo uz fiskalni isečak.
U interesu je da vas učinimo zadovoljnim klijentom čak i u situaciji kad dođe do nesporazuma. I u zajedničkom nam je interesu da sve eventualne nesuglasice rešavamo u što kraćem roku, na obostrano zadovoljstvo.